Posturi vacante
Administrator cafenea
Dacă îţi place să-ţi începi ziua cu aroma unei cafele proaspăt preparate şi îţi mai place să creezi o experienţă memorabilă pentru clienţi, atunci eşti potrivit pentru echipa noastră.
Responsabilități:
- Organizează și coordonează activitățile sălii în scopul bunei desfășurări a evenimentelor și comoditatea oaspeților.
- Soluționează reclamațiile din partea oaspeților.
- Deservește oaspeții cu amabilitate și bună dispoziție.
- Respectă regulile de siguranță alimentară.
- Contribuie la menținerea curățeniei la locul de muncă.
- Are grijă de comenzile pentru livrare de a fi preparate și împachetate corespunzător și în timp oportun.
- Asigură localul cu produsele necesare expuse la vitrine.
- Efectuează inventarierea.
Ce oferim noi:
- Salariul stabil – 15.000 lei
- Grafic de lucru: Luni – Vineri 09:00 – 18:00
- 30% reducere la produsele Biorganic
- Colectiv prietenos și primitor
- Loc de muncă confortabil
- Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
- Perspectivă în dezvoltarea profesională
Dacă te simți încrezător în abilitățile tale și ești motivat să avansezi, atunci trimite-ne CV-ul la adresa biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.
Consultant/Vânzător
Dacă îţi place să-ţi începi ziua cu aroma unei cafele proaspăt preparate şi îţi mai place să creezi o experienţă memorabilă pentru clienţi, atunci eşti potrivit pentru echipa noastră.
Responsabilități:
- Cunoaște produsele de pe raft și meniul.
- Poartă uniformă.
- Este responsabil de curățenie la locul de muncă: vitrină, computer.
- Este responsabil de amenajarea rafturilor cu produse. Rafturile trebuie sa fie pline cu produse corect amenajate, fără praf.
- Prioritar se deservesc clienții din interiorul cafenelei.
- Execută comenzile primite din sală.
- Preia comenzile online, duce evidența și organizează livrarea lor în mod urgent.
- Are grija sa preia banii de la șofer.
- Împachetează/ambalează comenzile într-un mod perfect.
- Amenajează vitrina, unde vitrina trebuie să fie curată și produsele corect amenajate.
- Are grijă ca produsele din vitrină sa aibă termen de valabilitate corespunzător.
- Rezolvă problemele care apar cu clienții imediat. Se permite de oferit un produs cadou/ de făcut din nou bucatele sau reducere, în dependență de caz.
- Este responsabil de evidența produselor pe raft.
- Înregistrează toate pierderile.
- Participă la inventariere și răspunde financiar pentru minusurile mai mari în valoare de 2500 de lei.
- Este responsabil de plasarea comenzilor pentru produsele lipsă din cafenea.
- Are grijă de închiderea casei și scoaterea raportului.
Ce oferim noi:
- Salariul începător: 50 de lei/ora
- Grafic de lucru: peste o zi
- Program de lucru: 07:30-20:00 (în ture )
- 30% reducere la produsele Biorganic
- Colectiv prietenos și primitor
- Loc de muncă confortabil
- Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
- Perspectivă în dezvoltarea profesională
Dacă te simți încrezător în abilitățile tale și ești motivat să avansezi, atunci trimite-ne CV-ul la adresa biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.
Angajăm Bucătar Șef
Căutăm un bucătar șef talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din industria ospitalității.
Responsabilități:
- Este responsabil de formularea comenzilor de marfă.
- Recepționează marfa.
- Poartă responsabilitate de calitatea mărfii.
- Repartizează marfa pe funcții spre aranjare/depozitare.
- Gestionează cazurile de retur de produse din sală.
- Efectuează încasările/pierderi în fiecare zi.
- Este responsabil de petrecerea inventarierilor în bucătărie.
- Este responsabil de termenii de valabilitatea a produselor pe care le recepționează.
- Poartă responsabilitate pentru curățenie la bucătărie.
- Instruiește bucătarii noi.
Ce oferim noi:
- Salariul începător: 60 de lei/ora
- Grafic de lucru: peste o zi
- Program de lucru: 08:00-18:00
- 30% reducere la produsele Biorganic
- Colectiv prietenos și primitor
- Loc de muncă confortabil
- Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
- Perspectivă în dezvoltarea profesională
Dacă ești pasionat de arta culinară și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici CV-ul la adresa biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.
Angajăm Bucătar Lichid
Căutăm un bucătar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din industria ospitalității.
Responsabilități:
- Este responsabil de curățenie la locul de muncă.
- Prioritar se pregătesc seturile pre-comandate.
- Împachetează/ambalează sucurile.
- Amenajează vitrina cu sucuri.
- Execută comenzile primite din sală.
- Are grijă ca toate sucurile produse să fie ambalate cu etichete conform standardelor.
- Are grijă să includă data fabricării pe fiecare sticlă de suc preparată.
- Este responsabil de evidența sticlelor și a materiei prime.
- Înregistrează toate pierderile.
- Este responsabil de funcționalitatea utilajului procesului său.
- Este responsabil de plasarea comenzilor pentru sticlele pe care le utilizează.
- Împachetează spanacul și îl plasează la frigider.
Ce oferim noi:
- Salariul motivant
- Grafic de lucru: peste o zi
- Program de lucru: 08:00 – 18:00
- 30% reducere la produsele Biorganic
- Colectiv prietenos și primitor
- Loc de muncă confortabil
- Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
- Perspectivă în dezvoltarea profesională
Dacă ești pasionat de arta culinară și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici CV-ul la adresa biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.
Angajăm Manager Companie
Dacă îţi place să-ţi începi ziua cu aroma unei cafele proaspăt preparate şi îţi mai place să creezi o experienţă memorabilă pentru clienţi, atunci eşti potrivit pentru echipa noastră.
Responsabilități:
- Este responsabil de preluarea comenzilor de la agenți economici.
- Eliberează facturile pentru agenți economici.
- Administrează depozitul.
- Execută inventarierea la depozitul Varlam.
- Import – primește facturi pe email, introduce aceste facturi în sistem, verifică corectitudinea acestor facturi, dacă numărul produselor coincide de facto cu factura/invoice. În caz contrar trebuie de anunțat superiorul.
- Vizita magazine – temporar până se găsește persoana la post de merchandiser. Scopul e de a verifica termenul de valabilitate, cantitatea produselor, discuția cu directorul de farmacii/magazine pentru a introduce o gamă mai largă de produse în farmacii/magazinele propriu zise.
- Clienți noi – găsește clienți noi, de dorit care achita imediat tot invoice.
- Face tot posibilul sa mărească vânzările.
- Are grijă să sune clienții și să informeze despre datoriile acestora conform listei emise de către contabil.
Ce oferim noi:
- Salariul 10.000 lei
- Grafic de lucru: Luni z- Sâmbătă
- Program de lucru: 08:00- 18:00
- 30% reducere la produsele Biorganic
- Colectiv prietenos și primitor
- Loc de muncă confortabil
- Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
- Perspectivă în dezvoltarea profesională
Dacă te simți încrezător în abilitățile tale și ești motivat să avansezi, atunci trimite-ne CV-ul la adresa biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.