Posturi vacante

Administrator cafenea

Dacă îţi place să-ţi începi ziua cu aroma unei cafele proaspăt preparate şi îţi mai place să creezi o experienţă memorabilă pentru clienţi, atunci eşti potrivit pentru echipa noastră.

Mai multe detalii

Responsabilități: 

  • Organizează și coordonează activitățile sălii în scopul bunei desfășurări a evenimentelor și comoditatea oaspeților.
  • Soluționează reclamațiile din partea oaspeților.
  • Deservește oaspeții cu amabilitate și bună dispoziție.
  • Prepară băuturi calde (ceai, cafea).
  • Încasează banii și efectuează operațiuni de casă.
  • Respectă regulile de siguranță alimentară.
  • Contribuie la menținerea curățeniei la locul de muncă.
  • Are grijă de comenzile pentru livrare de a fi preparate și împachetate corespunzător și în timp oportun.
  • Asigură localul cu produsele necesare expuse la vitrine.
  • Efectuează inventarierea.

Ce oferim noi: 

  • Salariul stabil – 15.000 lei 
  • Grafic de lucru: Luni – Vineri  09:00 – 18:00
  • 30% reducere la produsele Biorganic
  • Colectiv prietenos și primitor
  • Loc de muncă confortabil
  • Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
  • Perspectivă în dezvoltarea profesională

Dacă te simți încrezător în abilitățile tale și ești motivat să avansezi, atunci trimite-ne CV-ul la adresa  biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.

Consultant/Vânzător

Dacă îţi place să-ţi începi ziua cu aroma unei cafele proaspăt preparate şi îţi mai place să creezi o experienţă memorabilă pentru clienţi, atunci eşti potrivit pentru echipa noastră.

Mai multe detalii

Responsabilități: 

  • Cunoaște produsele de pe raft și meniul.
  • Poartă uniformă.
  • Este responsabil de curățenie la locul de muncă: vitrină, computer.
  • Este responsabil de amenajarea rafturilor cu produse. Rafturile trebuie sa fie pline cu produse corect amenajate, fără praf.
  • Prioritar se deservesc clienții din interiorul cafenelei. 
  • Execută comenzile primite din sală.
  • Preia comenzile online, duce evidența și organizează livrarea lor în mod urgent. 
  • Are grija sa preia banii de la șofer.
  • Împachetează/ambalează comenzile într-un  mod perfect.
  • Amenajează vitrina, unde vitrina trebuie să fie curată și produsele corect amenajate. 
  • Are grijă ca produsele din vitrină sa aibă termen de valabilitate corespunzător.
  • Rezolvă problemele care apar cu clienții imediat. Se permite de oferit un produs cadou/ de făcut din nou bucatele sau reducere, în dependență de caz.
  • Este responsabil de evidența produselor pe raft.
  • Înregistrează toate pierderile.
  • Participă la inventariere și răspunde financiar pentru minusurile mai mari în valoare de 2500 de lei.
  • Este responsabil de plasarea comenzilor pentru produsele lipsă din cafenea. 
  • Are grijă de închiderea casei și scoaterea raportului.

Ce oferim noi: 

  • Salariul începător: 50 de lei/ora
  • Grafic de lucru: peste o zi
  • Program de lucru: 07:30-20:00 (în ture )
  • 30% reducere la produsele Biorganic
  • Colectiv prietenos și primitor
  • Loc de muncă confortabil
  • Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
  • Perspectivă în dezvoltarea profesională

Dacă te simți încrezător în abilitățile tale și ești motivat să avansezi, atunci trimite-ne CV-ul la adresa  biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.

Angajăm Bucătar Șef

Căutăm un bucătar șef talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din industria ospitalității.

Mai multe detalii

Responsabilități: 

  • Este responsabil de formularea comenzilor de marfă.
  • Recepționează marfa.
  • Poartă responsabilitate de calitatea mărfii.
  • Repartizează marfa pe funcții spre aranjare/depozitare.
  • Gestionează cazurile de retur de produse din sală.
  • Efectuează încasările/pierderi în fiecare zi.
  • Este responsabil de petrecerea inventarierilor în bucătărie.
  • Este responsabil de termenii de valabilitatea a produselor pe care le recepționează.
  • Poartă responsabilitate pentru curățenie la bucătărie.
  • Instruiește bucătarii noi.

 

Ce oferim noi: 

  • Salariul începător: 60 de lei/ora
  • Grafic de lucru: peste o zi 
  • Program de lucru: 08:00-18:00
  • 30% reducere la produsele Biorganic
  • Colectiv prietenos și primitor
  • Loc de muncă confortabil
  • Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
  • Perspectivă în dezvoltarea profesională

Dacă ești pasionat de arta culinară și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici CV-ul la adresa  biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.

Angajăm Bucătar Lichid

Căutăm un bucătar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din industria ospitalității.

Mai multe detalii

Responsabilități: 

  • Este responsabil de curățenie la locul de muncă.
  • Prioritar se pregătesc seturile pre-comandate.
  • Împachetează/ambalează sucurile.
  • Amenajează vitrina cu sucuri.
  • Execută comenzile primite din sală.
  • Are grijă ca toate sucurile produse să fie ambalate cu etichete conform standardelor.
  • Are grijă să includă data fabricării pe fiecare sticlă de suc preparată.
  • Este responsabil de evidența sticlelor și a materiei prime.
  • Înregistrează toate pierderile.
  • Este responsabil de funcționalitatea utilajului procesului său.
  • Este responsabil de plasarea comenzilor pentru sticlele pe care le utilizează.
  • Împachetează spanacul și îl plasează la frigider.

Ce oferim noi: 

  • Salariul motivant
  • Grafic de lucru: peste o zi
  • Program de lucru: 08:00 – 18:00
  • 30% reducere la produsele Biorganic
  • Colectiv prietenos și primitor
  • Loc de muncă confortabil
  • Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
  • Perspectivă în dezvoltarea profesională

Dacă ești pasionat de arta culinară și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici CV-ul la adresa  biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.

Angajăm Manager Companie

Dacă îţi place să-ţi începi ziua cu aroma unei cafele proaspăt preparate şi îţi mai place să creezi o experienţă memorabilă pentru clienţi, atunci eşti potrivit pentru echipa noastră.

Mai multe detalii

Responsabilități: 

  • Este responsabil de preluarea comenzilor de la agenți economici.
  • Eliberează facturile pentru agenți economici.
  • Administrează depozitul.
  • Execută inventarierea la depozitul Varlam.
  • Import – primește facturi pe email, introduce aceste facturi în sistem, verifică corectitudinea acestor facturi, dacă numărul produselor coincide de facto cu factura/invoice. În caz contrar trebuie de anunțat superiorul.
  • Vizita magazine – temporar până se găsește persoana la post de merchandiser. Scopul e de a verifica termenul de valabilitate, cantitatea produselor, discuția cu directorul de farmacii/magazine pentru a introduce o gamă mai largă de produse în farmacii/magazinele propriu zise.
  • Clienți noi – găsește clienți noi, de dorit care achita imediat tot invoice.
  • Face tot posibilul sa mărească vânzările.
  • Are grijă să sune clienții și să informeze despre datoriile acestora conform listei emise de către contabil.

Ce oferim noi: 

  • Salariul 10.000 lei
  • Grafic de lucru: Luni z- Sâmbătă
  • Program de lucru: 08:00- 18:00
  • 30% reducere la produsele Biorganic
  • Colectiv prietenos și primitor
  • Loc de muncă confortabil
  • Lucru într-o companie stabilă și plină de dezvoltare
  • Perspectivă în dezvoltarea profesională

Dacă te simți încrezător în abilitățile tale și ești motivat să avansezi, atunci trimite-ne CV-ul la adresa  biorganic22@gmail.com, iar noi ulterior vom lua legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii.