olivie

Salata Olivie – vedeta meselor de sărbătoare în stil vegan!

Salata Olivie – vedeta meselor de sărbătoare în stil vegan!

olivie in

Cunoscută în bucătăria internațională sub denumirea de Salată La Russe, aperitivul este recomandat de fanii bucătăriei rusești, pentru cantitatea imensă de vitamine și sațietatea de invidiat, în perioada iernilor lungi tipice regiunii cu ierni adevărate!

La Biorganic Raw Cafe, am adaptat rețeta originală de Olivie și am înlocuit cu succes o mare parte din ingrediente.

Ingrediente pentru Olivie vegan:

  • avocado
  • cartofi fierți
  • morcovi fierți
  • mazăre verde proaspătă înghețată (conservată)
  • castraveți murați
  • maioneză vegană
  • sare de Himalaya

Este o salată pe care o prepari rapid, odată ce ai pregătit la îndemână toate ingredientele.

Pasul 1. Taie toate ingredientele, cu excepția maionezei și mazării, desigur, în cubulețe mari sau mici – cum e mai comod pentru tine.

Pasul 2. Amestecă cu mazărea dezghețată (sau conservată, dacă ți-e mai la îndemână) și asezonează cu puțină sare de Himalaya, pentru a intensifica gustul.

Pasul 3. Adaugă maioneza vegană, în cantitatea dorită de tine și Voila – salata este gata!

Vezi pregătirea salatei Olivie pas cu pas în acest video:

Hai să vedem care sunt beneficiile fiecărui ingredient în parte:

  1. Avocado

Fructul de avocado dă nota de finețe oricărei rețete, prin textura sa cremoasă, hidratează și revitalizează organismul, conține acid folic, vitaminele A, B6, B12, C, D, E și K, Omega 3, dar și îmbunătățește memoria, conferă elasticitate pielii și conferă strălucire părului.

  1. Cartoful

Deși sunt considerați o sursă nesănătoasă de carbohidrați, iată ca în această salată aduc un echilibru ideal de fibre, fier, fosfor și calciu necesar pentru o digestie balansată.

  1. Morcovul

Leguma rădăcinoasă preferată de copii, mai ales în stare crudă, morcovul este o sursă unică de beta-caroten, care transformat în vitamina A de ficat, este benefic pentru îmbunătățirea vederii, reproducerii și creștere armonioasă a organismului tău.

  1. Mazăre verde proaspătă înghețată (conservată)

Mazărea verde, comparativ cu celelalte ingrediente, mai conține și potasiu, zinc și seleniu. Are proprietăți antioxidante, anti-inflamatorii, reduce riscul de hiperglicemie și diabet.

  1. Castraveți murați

Castraveții murați, ca și orice murătură veritabilă, joacă un rol important în stimularea imunității, a digestiei balansate și previne îmbătrânirea celulelor.

  1. Maioneză vegană

Sosul indispensabil al salatelor – în variantă vegană îl prepari în 5 minute in blender din ulei de măsline , lapte de soia, suc de lămâie, muștar(după preferințele fiecăruia) și sare. Beneficiul? E sănătate la pachet!

Sperăm să-ți placă varianta noastră de Olivie și să te bucuri de o salată vegană – fără carne, ouă sau produse lactate. Vezi și alte rețete sănătoase de la Biorganic pe acest link.

Nu uita că la Biorganic Raw Cafe, găsești salata Olivie Vegană, pe tot parcursul iernii!

Te așteptăm cu drag!

Cos

0

Niciun produs în coș.

Hit Enter to search or Esc key to close
Primește reducerea ta de 10%!
Lasă adresa ta de email și primește reducere de 10% la prima comandă online!
    Primește reducerea!