avocado

6 produse cu beneficii similare fructului de avocado

6 produse cu beneficii similare fructului de avocado

avocado in

    Avocado…mmm, imediat te gândești la crochete și pasta Guacamole. Cremoasă, fină și cu puțin suc de lămâie. Îți lasă gura apă, nu-i așa? 

    Dar dacă nu tolerezi gustul, prețul pare exorbitant sau e extrasezon?

    Soluția este simplă: consumă alte produse cu beneficii similare fructului de avocado, care sunt la fel de bogate în fibre, vitamine, minerale, contribuie la reducerea riscului bolilor cardiovasculare sau menținerea siluetei.

     Am selectat 6 produse alternative care se găsesc în orice sezon și, consumate rațional, fac minuni:

  1. Nucile 

Fie că alegi nuci, migdale, alune, caju, fistic sau arahide, le consumi crude sau coapte, acestea:

  • sunt bogate în fier, magneziu și potasiu;
  • sunt o explozie de antioxidanți ce ajută la menținerea siluetei;
  • reglează colesterolul; 
  • au efect antiinflamator;
  • conțin fibre care ajută la digestie;
  • reduc riscul de boli cardio-vasculare.

2. Iaurtul Bio

Aromatizat cu fructe, îndulcit cu miere sau folosit pentru asezonarea salatelor, consumul regulat al iaurtului asigură:

  • reglarea greutății corporale; 
  • aportul de magneziu, calciu; 
  • aportul de vitamine B6, K, D și A;
  • prevenirea diabetului. 

3. Ouăle

Consumate fierte, protejează împotriva bolilor cardio-vasculare. Doar gălbenușul conține 13 nutrienți și mitul “ouăle influențează nivelul de colesterol”, a fost contracarat științific. 

    Sunt sursă ideală de: 


  • proteine; 
  • vitamine A, B și E;
  • iod și fosfor;
  • antioxidanți.

    4. Kiwi

Dacă îți place kiwi, e bine să știi că, deși are un conținut scăzut de proteine și grăsime, reușește să mențină celulele sănătoase. Nutriționiștii îl recomandă, dar în cantități moderate. 

    Acest fruct:


  • ajută la regenerarea celulelor;
  • asigură doza zilnică completă de vitamina C și E; 
  • conține calciu și potasiu; 
  • conține fibre; 
  • conține antioxidanți. 

       5. Ciocolata neagră 

    Ciocolata neagră consumată moderat are mai multe beneficii decât riscuri, iar nivelul scăzut de grăsimi nu are impact asupra colesterolului. Asemeni fructului de avocado aceasta:

  • este sursă de potasiu, magneziu și fier; 
  • previne bolile cardio-vasculare; 
  • conține antioxidanți care încetinesc procesul îmbătrânirii.

    6. Humusul 

    Deliciul arăbesc este năutul fiert zdrobit împrietenit cu ingrediente simple ca uleiul de măsline/susan și sucul de lămâie. La fel de fin și cremos, este unul dintre cele mai sățioase alimente.

    Este foarte bogat în: 

  • fibre;
  • vitamina B6, B9;
  • fosfor potasiu, magneziu, calciu sau cupru;
  • previne bolile cardio-vasculare;
  • ajută la menținerea siluetei;
  • conține acid folic.

Orice produs alegi să încerci, vei primi același boost de energie și nutrienți.

Niciodată nu e prea târziu pentru o autoprovocare, nu?

 Știai că:

  • Din nuci, cu ingredientele potrivite, poți pregăti unt de arahide sau finetti și acasă?
  • Iaurtul amestecat cu cereale lăsate pe noapte să se împrietenească, îți oferă un mic dejun mai bogat decât un baton müsli?
  • Poți prepara iaurt din soia sau nucă de cocos?
  • Ouăle sunt benefice doar consumate fierte, nu prăjite sau crude?
  • Humusul are o multitudine de rețete, fiind adaptate fiecărei țări în parte? 
  • Adevărata ciocolată neagră are gust amar persistent, deoarece nu are îndulcitori?
  • Un pic de sare te ajută să savurezi ciocolata din plin?
  • 42 grame de nuci, alune, fistic sau migdale conțin cantitatea de nutrienți ai unui avocado?

Cos

0

Niciun produs în coș.

Hit Enter to search or Esc key to close